מדריך בניית אתרים

שירותים  בניית אתרים

בניית אתרים

שירות בניית אתרים שירותי בניית אתרים

קידום בניית אתרים קידום אתרים

אחסון בניית אתרים שירותי אחסון אתרים

קופירטינג בניית אתרים קופירייטינג לאתרים

קופירטינג בניית אתרים בין לקוחותינו


מערכות דיגיטליות  

טפסים דיגיטליים

טפסים דיגיטליים טפסים דיגיטליים

מערכת ניהול תיק עובד מערכת ניהול תיק עובד

מערכת ניהול משאבי אנוש מערכת ניהול משאבי אנוש

101 דיגיטלי 101 דיגיטלי


מאמרים  מאמרים

מדריך לבנייה אתרים

פרמטרים חשובים באחסון אתר וורדפרס  פרמטרים חשובים באחסון אתר וורדפרס

מדריך בניית אתרים בניית אתרים

מהירות אתר מהירות אתר

כל מה שחשוב לדעת כשמחפשים חברת אחסון  כל מה שחשוב לדעת כשמחפשים חברת אחסון

בניית אתרים לעסקים קטנים בניית אתרים לעסקים קטנים

איחסון בניית אתרים אחסון אתרים

בנייה בניית אתרים מדריך בניית אתרים

בחירת דומיין בחירת שם דומיין

טראפיק בניית אתרים סטטיסטיקה לאתרים

יחס בניית אתרים שיפור מכירות באינטרנט

מוסגים בניית אתרים מילון מונחים

שלום בנה אתר מערכות ניהול תוכן

קוד פתוח בניית אתרים קוד פתוח

טוב בניית אתרים פיירפוקס

פרסום בניית אתרים להרוויח עם גוגל אדסנס

לקוח בניית אתרים שירות לקוחות באינטרנט

אינטרנט בניית אתרים הקמת מיזם אינטרנט

פיתוח בניית אתרים בניית אתרים בגישה הוליסטית

SEO בניית אתרים וובסייט אופטימייזר - מהפכה!

מאמרים בניית אתרים הנגשת אתרים

מאמרים בניית אתרים קידום אתרים – אז והיום

מאמרים בניית אתרים בניית אתרים – 10 כללי זהב

מאמרים בניית אתרים 10 טיפים בבחירת חברת איחסון

מאמרים בניית אתרים איך לבחור מערכת לניהול תוכן אתר

מאמרים בניית אתרים רשימת כל המאמרים


כלים והמלצות  בניית אתרים

בנית אתר

חברות לבנייה חברות אחסון מומלצות

בונים טוב אתרים מומלצים בתחום

מאמרים בניית אתרים אינדקס חברות

RESEARCH מחקר שימוש באינטרנט


אתרים אחרים  בנייה בנה אתר

אתר

פורום hosts 

SignUp קידום אתרים 

עיצוב אתרים בטאגרופ 




לקראת אתר חדש? תדאגו שהוא יהיה מהיר (ולמה זה חשוב לקידום אתרים)

עובדים על אתר אינטרנט חדש?

סביר להניח שקיבלתם לא מעט עצות ממומחים שאיתם התייעצתם לאורך הדרך. בין אוסף העצות הגדול שניתן להעניק למי שרוצה להבליט את הנוכחות הדיגיטלית שלו (למשל באמצעות תהליך של קידום אתרים) עצה חשובה במיוחד תתייחס למהירות הטעינה של עמודי האתר השונים. כל מומחה שתתייעצו איתו יסביר לכם עד כמה חשובה יצירת חווית שימוש טובה באתר להצלחה של העסק שעומד מאחוריו. זמני טעינה קצרים של עמודי האתר השונים הם בהחלט חלק מחוויה כזו.

אתר מהיר מספק אוסף גדול של יתרונות לבעל האתר, ומייצר חווית שימוש טובה יותר גם לגולשים וגם למנועי החיפוש השונים (המנועים האלו מפעילים זחלנים שנהנים ממהירות אתר משופרת - מה שיכול לסייע לכם בכל משימת קידום אתרים).

אם אתם נמצאים בשלבי ההקמה והתפעול הראשוניים של האתר - הנה כמה סיבות טובות מדוע כדאי יהיה לכם לדאוג לכך שזמני הטעינה של האתר יהיו קצרים במיוחד:

 

סיבה מספר 1: הקטנת שיעור הנטישה של גולשים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל פרויקט קידום אתרים הוא שיעור הנטישה של גולשים מן האתר. שיעור נטישה מתייחס ליחס שבין מספר המבקרים באתר שבחרו לצאת מעמוד הנחיתה מבלי לצפות בעמודים נוספים, ובין כלל הגולשים שהגיעו לאתר באותו פרק זמן.

שיעור נטישה גבוה לא בהכרח מעיד על אי שביעות רצון של הגולש, אולם אין ספק שזמני טעינה ארוכים במיוחד מייצרים חווית שימוש גרועה לגולש ומגבירים את שיעור הנטישה של גולשים.

מדד נוסף שכדאי יהיה להזכיר בנושא זה, ואשר גם לו יש השפעה גדולה על קידום אתרים, הוא מדד ה - Dwell Time. ככל שמשך השהיה של גולש באתר עד שהוא חוזר לדף תוצאות החיפוש וממשיך לתוצאה הבאה הוא קטן יותר, כך יכולים מנועי החיפוש השונים להבין שמדובר באתר שמייצר חווית שימוש פחות טובה עבור הגולש.

 

סיבה מספר 2: שיפור הסריקה והאנדוקס של עמודי האתר

פרמטר נוסף שיש לו חשיבות רבה על היכולת של האתר להתקדם בדפי תוצאות החיפוש השונים, הוא תקציב הזחילה של האתר. תקציב הזחילה הוא כינוי למידת הקשב והיחס שמוכנים מנועי החיפוש השונים להעניק לאתר לצורך סריקה ואנדוקס של עמודים חדשים או עמודים שהתעדכנו.

תקציב הזחילה המוקצה לאתר מושפע מלא מעט גורמים, ובינהם כמות התוכן באתר, תדירות העדכון שלו וכן מהירות הטעינה של עמודי האתר. על פי ההצהרה של גוגל - היא סורקת את עמודי האתר בצורה כזאת שלא תייצר פגיעה בחווית המשתמש, ולכן כאשר עמודי האתר זוכים לטעינה איטית - גם מנועי החיפוש מפחיתים את קצב הזחילה בהתאמה.

ככל שקצב הזחילה איטי יותר, כך הסיכוי להצליח במשימת קידום אתרים שהאתר לוקח בה חלק הוא קטן יותר. 

 

סיבה מספר 3: העדכון החדש של גוגל Core Web Vitals

גוגל השיקה בשנת 2020 שלושה מדדים חדשים שמסייעים לה בהערכת איכות חווית המשתמש באתר. שלושת המדדים האלו מתייחסים למשך הזמן שעובר מרגע שהמשתמש מבקש לטעון עמוד מסוים באתר ועד לטעינת האובייקט הגדול ביותר בעמוד, לפרק הזמן שעובר עד שמתאפשרת אינטראקציה של הגולש עם הדף שנטען ולמידת היציבות של התצוגה לאחר הטעינה של האתר.

כל אחד משלושת המדדים האלו, שמשפיע באופן ישיר על הסיכוי לדרג את עמודי האתר במיקום ריאלי בדפי תוצאות החיפוש, עלול לפגוע או לקדם את הדירוגים השונים של האתר.

שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר יכול לסייע באופן משמעותי לחזק את המדדים החדשים של גוגל לגבי האתר ולשפר את התוצאות של פרויקט קידום אתרים שמטרתו שיפור התנועה האורגנית שתתקבל לעמודי האתר.

למידע נוסף על שיפור מהירות אתרים.

 

סיבה מספר 4: שיפור שיעור ההמרה של גולשים באתר

בסופו של יום, אסור לשכוח, שלרוב, הקמה וניהול של אתר אינטרנט מתבצעת על מנת לספק שירותים עסקיים, ולהפוך גולשים ומתעניינים ללקוחות משלמים. כאשר אתם מנהלים אתר איטי שנטען בצורה מסורבלת, אתם פוגעים בחווית השימוש באתר, מעצבנים  את הגולשים, וגורמים להם לפתח גישה שלילית כלפי האתר עוד לפני שראו האם מי מהצעות הערך המוצעות בו מתאימה להם.

זאת הסיבה, שעל מנת לייצר חווית שימוש טובה ומוצלחת באתר, ולסייע לבעל העסק לשפר את שיעור ההמרה של גולשים ומתעניינים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים, כדאי יהיה מאוד לבעל אתר לשפר את זמני הטעינה של עמודי האתר ולהפוך אותו למהיר, וחוויתי.

 

לסיכום

בשנים האחרונות מהירות אתר נחשבת לפרמטר קריטי להצלחה של אתר אינטרנט. כדי לייצר מכירות ולרתום גולשים לגלישה חוויתית בין עמודי האתר, חייב בעל האתר להקפיד כי זמני הטעינה באתר יהיו קצרים ככל האפשר. שיפור מהירות האתר מאפשר גם למנועי החיפוש לסרוק בצורה יעילה יותר את עמודי האתר השונים ולהתאים את עמודי האתר למדדים החדשים של גוגל אודות חווית השימוש באתר. מהירות אתר טובה מסייעת בשיפור שיעור ההמרה של גולשים ומגדילה את הסיכוי להפוך אותם ללקוחות משלמים.