מדריך בניית אתרים


שדרוג אתר אינטרנט והפיכתו לפופולרי במיוחד במנועי חיפוש

שיפור מיקומים במנועי החיפוש

כשהאתר מוכן – יש לכם כעת מספר דרכים לשדרג אותו ולהפוך אותו למכונת שיווק אינטרנטית לכל דבר ועניין. ראשית כל, ניתן לשפר את חזות האתר, להרבות בפונקציות של JS, לפתוח את העיצוב שלו, להשתמש בתבניות וורדפרס (או אחרות) מתקדמות, ועוד. במקביל, חשוב לשפר מאד את הקידום של האתר. שיפור זה יכול להתבצע בשני אופנים:

  • שדרוג אתר אינטרנט באמצעות באנר ממומן.
  • שדרוג האתר באמצעות מאמרים: קידום אורגני.
כך או כך, פעולות אלו צריכות ויכולות להביא תנועה לאתר. חברת קידום ובניית אתרים תדע בדיוק מתי להפעיל קידום ממומן ומתי לעשות זאת עם כתיבת מאמרים.

תכנון מבנהו של האתר

המבנה של האתר יתוכנן על ידי מעצב גראפי ומתכנת אשר יישמו עיצוב אתרים ברמות הגבוהות ביותר, ישתמשו במסגרות (Frames) ולמעשה יתכנתו את האתר כך שיהיה נוח לשיטוט, מהיר בביצועיו ובמעברי עמודיו, ולעתים – הם יאפשרו רק מעבר חלקי של העמוד (למשל על ידי החלפת התוכן בחלק האמצעי של הדף ב- Ajax, כשיתר התוכן באתר נשאר על כנו). תכונה זו צריכה לשפר פלאים את תפעול האתר בהשוואה למעבר עמוד מלא שיהיה יותר אטי בשל הזדקקותו לקריאה מלאה לשרת, ולא קריאת Ajax חלקית.

שיפור מערך הקישורים באתר

מערך הקישורים באתר יהיה משופר על ידי שימוש בתבניות מעוצבות במקום קישורים גנריים. התבניות המעוצבות יכולים להיות כפתורים מהבהבים במעבר-עכבר, כפתורים המשמיעים רעש של לחיצה וכד'. הכפתורים יעוצבו תוך הקשר מלא ל- "נוף" של האתר ויותאמו ישירות אליו. תוכלו לבחור את כפתורי התפריט של האתר מתוך קטלוג העיצובים של החברה.

קידום האתר

כפי שציינו – את האתר ניתן לקדם על ידי באנרים או מאמרים. באנרים יוצבו באתרים שונים בתשלום, כאשר נוהלי התשלום על הבאנר שונים מרשת חברתית אחת למשנתה וממנוע חיפוש אחד לאחר, אבל הרעיון אותו רעיון: יוצרים קהל ראשוני חדש באמצעות מודעות PPC (תשלום פר קליק). האופציה השנייה היא כתיבת מאמרים המבוססת על מילות מפתח. בעת שדרוג אתר אינטרנט תספק החברה את המלל הנכון ליצירת המאמרים כך שהקידום יהיה לנחלתכם בתוך פרק זמן קצר.