• ניהול מכלול תהליכי קליטה וגיוס בארגון במערכת אחת
  • ניהול פעילות מול גורמי חוץ: חברות אבחון והשמה, מוסדות וארגונים שונים
  • ניהול הסכמי עבודה
  • מעקב נתונים אישיים של עובד: פרטי התקשרות, מצב משפחתי, השכלה, שיוך ארגוני, התראות ועוד
  • הכשרות, קורסים והשתלמויות
  • ניהול הערכות עובד תקופתיות, בקרת עמידה ביעדים
  • רישום ומעקב אחר פוליסות ביטוח שונות
  • רישום ותיעוד: היעדרויות, חופשה, מחלה, הדרכות, השתלמויות, משמעת
  • מעקב בטיחות, תאונות
  • תזכורות לפעילויות קבועות ואירועים כגון: חידוש רישוי, רענון השתלמות, אירועים משפחתיים ועוד
  • מחולל דוחות גמיש ונוח להפקת דוחות מגוונים
  • הרשאות ומידור לשמירת חיסיון המידע
  • אינטגרציה למערכות שכר (אופציונלי)